Sijalta 14. sijalle 6. Brad Binder on tehnyt sen taas!
Brad Binder, 6.: ”Tänään meni aika hyvin. Viikonloppu on ollut vaikea, koska minun oli todella vaikea saada mukavuutta moottoripyörällä. Kärsin paljon, mutta tänään tiimini otti suuren askeleen eteenpäin RC16:ni kanssa ja olin lopussa paljon itsevarmempi. Viimeiset viisi kierrosta olivat fyysisesti todella vaativia, mutta tekemämme edistysaskel oli erittäin tyydyttävä ja toivon lisää Argentiinassa. Minun täytyy vain selvittää, miten olla siellä 100 % kunnossa.”
Loistava ensimmäinen viikonloppu Jack Millerille. Paljon positiivista ja erinomaista dataa saatu.
Jack Miller, sprintissä 4. ja kilpailussa 7.: ”Puskin paljon loppua kohden ja tuntemattomille alueille renkaiden kanssa. Moottoripyörä oli todella vakaa, mutta tein pienen virheen vaihteistossa ja siellä oli hektistä. Yritin kaikkea mahdollista ohittaakseni ja saadakseni sen tehtyä, mutta se oli mahdotonta. Opimme tänään paljon vahvuuksistamme ja heikkouksistamme. Renkaiden säästäminen oli todella hyvää, samoin kuin
Palautetta, jota sain moottoripyörästä koko keston ajan. Olen tyytyväinen siihen, missä olemme, ja tiedän, että voimme työskennellä tullaksemme vahvemmiksi. Meillä on hauskaa rakentaessamme tätä projektia.”
Jaa:
NELJÄ KULJETTAJAA POISSA. MIKÄ AIHEUTTI MOTOGP:N RAJUN 2023-KAUDEN AVAUKSEN?
Jonas Folger palaa MotoGP:hen korvaamaan Pol Espargarón