Pol Espargaro suunnittelee jo paluuta MotoGP-toimintaan. GasGas Tech3 rideri aikoo palata radalle tämän kuun aikana, mahdollisesti Italian GP:ssä noin viikon ja puolen kuluttua.

TV3:n haastattelussa, jonka motogp.com on lainannut, espanjalainen kertoi tavoitteistaan paluunsa suhteen: 'Ensi viikolla minulla on lääkärintarkastus, ja jos lääkärit antavat vihreää valoa, suuntaan Mugelloon. Jos se ei ole mahdollista, pyrin palaamaan toisessa kilpailussa (Sachsenring) tai kolmannessa (Assen) tässä kolmen kilpailun sarjassa'.

Riippumatta siitä, milloin paluu tapahtuu, yksi asia on varma – Espargaro kaipaa kilpailemista, kuten hän luottamuksellisesti kertoi: 'Minulla on kova halu päästä takaisin moottoripyörän selkään. Se saa minut nousemaan joka aamu, se on minun suurin voimavarani. Haluaisin palata Mugelloon. KTM-pyörien hyvä suorituskyky lisää myös motivaatiotani.'

Nykyisestä fyysisestä kunnostaan #44 kertoi: 'Nyt olen etuoikeutetussa asemassa, sillä kipuja on hyvin vähän, lähes ei lainkaan. Alkuvaiheet olivat taistelua elämästäni. Vaikka en ollut täysin tietoinen teho-osastolla ollessani, näin ympärilläni olevien kärsimyksen.'

Marc Secures Ducati seat to 2028

Lue lisää

Bagnia signs with Aprilia

Lue lisää

Acosta signs with Ducati

Lue lisää

The test of next generation MotoGp bikes.

Seuraavan sukupolven MotoGP-pyörien testi.

📸 Ensimmäinen katsaus 850cc MotoGP-prototyyppeihin Misanossa! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM ja Yamaha olivat kaikki radalla testaamassa tulevia 2027-mallejaan, kun MotoGP:n uuden aikakauden kehitys jatkuu. Myös radalla nähtiin:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi ajamassa Aprilia RSV4:llä🏍️ 🇬🇧 Jonathan Rea ajamassa Honda CBR Superbikea...

Lue lisää