Suuri vaihdos MotoGP-piireissä!
Aprilia Racing on virallisesti ilmoittanut monivuotisesta yhteistyöstä Monster Energyn kanssa, varmistaen maailmanlaajuisen energiajuomajätin pääsponsorikseen.
Tämä jättimäinen kaupallinen sopimus on valtava askel eteenpäin Noalen tehtaan huippuluokan ohjelmalle.
Monster Energyn jalanjälki on valtava paddockissa. Miten luulet tämän merkittävän pääsponsoriyhteistyön muuttavan Aprilian mestaruustaistelua seuraavien kausien aikana? 👇
#thebikersblog #racing60 #ItalianGP
#motogp

- tekijältä Ki Cedergren
Uusi kumppani Aprilialle!
- tekijältä Ki Cedergren





Jaa:
Cal on palannut!
Iker korvaa Alexin