Joten, joitakin tietoja/huhuja, joita keräsimme sen jälkeen #honda Virallisesti vahvistettu, että #marcmarquez eivät kilpailisi heidän #motogp tiimi vuonna 2024...
Marcin pitäisi mennä Gresiniin, mutta kukaan hänen mekaanikoistaan tai tiimin jäsenistään ei saisi mennä hänen kanssaan ensi vuonna. (Hondan sopimuksen mukaan)
Espanjassa sanotaan, että se on vain vuoden siirtymävaihe, jotta Marc voisi yrittää voittaa kilpailuja #ducati sitten he palauttaisivat/ostaisivat #gresiniracing tiimi - Marc yhdessä Estrella Galizian, Allianz:n ja ehkä Red Bull ja heillä voisi myös olla pieni sponsorointi Repsolilta myös ensi vuonna.. sitten vuonna 2025, kun heillä on tiimi hallussaan, heillä on KTM-pyörät uudelleenbrändättynä MV Agustaksi nykyisellä (Honda) tiimihenkilökunnallaan... yrittääkseen voittaa kolmella eri merkillä (jotain, mitä kukaan ei ole tähän asti onnistunut tekemään).
Davide Brivio tarjoutui ilmeisesti Hondalle tiiminjohtajaksi ja ehdotti Oliveiraa Marcin korvaajaksi, mutta se tuskin tapahtuu, Honda haluaisi allekirjoittaa Viñalesin, mutta sekin tuskin tapahtuu... todennäköisesti Zarco, jolla on sopimus HRC:n kanssa, ottaa Marcin paikan ja Lecuona tai Di Giannantonio siirtyy LCR:ään.
Marc Secures Ducati seat to 2028

Lue lisää

Bagnia signs with Aprilia

Lue lisää

Acosta signs with Ducati

Lue lisää

The test of next generation MotoGp bikes.

Seuraavan sukupolven MotoGP-pyörien testi.

📸 Ensimmäinen katsaus 850cc MotoGP-prototyyppeihin Misanossa! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM ja Yamaha olivat kaikki radalla testaamassa tulevia 2027-mallejaan, kun MotoGP:n uuden aikakauden kehitys jatkuu. Myös radalla nähtiin:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi ajamassa Aprilia RSV4:llä🏍️ 🇬🇧 Jonathan Rea ajamassa Honda CBR Superbikea...

Lue lisää