Husqvarna teki Moto3-debyyttinsä vuonna 2014 ja kilpaili vuonna 2015 ennen katoamistaan. Se palasi vuonna 2020 ja on ollut mukana siitä lähtien. Tämä kuitenkin muuttuu vuonna 2025.

Husqvarna poistuu kauden 2024 lopussa, mikä tarkoittaa, että sen tunnukset poistetaan Moto2- ja Moto3-koneista.

Tämä on osa omistajan, Pierer Mobility Groupin, laajempia muutoksia, jotka poistavat myös GasGas-tunnukset MotoGP-koneista kauden 2024 jälkeen.

Vaikka GasGas-tunnukset säilyvät Moto3:ssa, Husqvarna vetäytyy kokonaan kaikista maantieajon ohjelmista Pierer Mobility Groupin alaisuudessa.

Nykyiselle Intact GP -tiimille tämä tarkoittaa, että heidän on jatkossa vuokrattava KTM-pyöriä ja hankittava yksittäisiä sponsorisopimuksia.
Marc Secures Ducati seat to 2028

Lue lisää

Bagnia signs with Aprilia

Lue lisää

Acosta signs with Ducati

Lue lisää

The test of next generation MotoGp bikes.

Seuraavan sukupolven MotoGP-pyörien testi.

📸 Ensimmäinen katsaus 850cc MotoGP-prototyyppeihin Misanossa! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM ja Yamaha olivat kaikki radalla testaamassa tulevia 2027-mallejaan, kun MotoGP:n uuden aikakauden kehitys jatkuu. Myös radalla nähtiin:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi ajamassa Aprilia RSV4:llä🏍️ 🇬🇧 Jonathan Rea ajamassa Honda CBR Superbikea...

Lue lisää