"Olen todella iloinen voidessani ilmoittaa, että aion jatkaa seikkailuani SINISISSÄ! Viime talvena Yamaha osoitti minulle, että heillä on uusi lähestymistapa ja uusi rohkea ajattelutapa. Luottamukseni on korkea; palaamme yhdessä kärkeen. Kuusi vuotta sitten he antoivat minulle mahdollisuuden nousta MotoGP:hen, ja siitä lähtien olemme saavuttaneet suuria asioita yhdessä. Meillä on vielä pitkä matka edessämme, jotta voimme taas alkaa taistella voitosta. Tulen tekemään kovasti töitä, ja olen varma, että yhdessä saavutamme unelmamme uudelleen!"
📸 Ensimmäinen katsaus 850cc MotoGP-prototyyppeihin Misanossa! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM ja Yamaha olivat kaikki radalla testaamassa tulevia 2027-mallejaan, kun MotoGP:n uuden aikakauden kehitys jatkuu. Myös radalla nähtiin:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi ajamassa Aprilia RSV4:llä🏍️ 🇬🇧 Jonathan Rea ajamassa Honda CBR Superbikea...
Jaa:
Ducati Pramac 2024 viimeinen joukkue, joka esittelee uudet värinsä!
Tutustuminen Supermoto-grafiikoiden maailmaan