Vuodesta 2025 alkaen riderit voivat vastaanottaa kilpailuradion viestejä suoraan kilpailunjohtajalta, parantaen turvallisuutta radalla.
Järjestelmä kehittyy edelleen, mahdollistaen kaksisuuntaisen viestinnän vuoteen 2026 mennessä, ja tulevaisuudessa on suunnitelmissa tiimiltä riderille radio, kuten F1:ssä.
Riderit kuten Maverick Viñales ja Fabio Quartararo ovat jo testanneet sitä, korostaen turvallisuushyötyjä.
Voisiko tämä teknologia muuttaa tapaa, jolla koemme MotoGP:n?
#MotoGP
Jaa:
Nakagami on Hondan uusi koekuljettaja ensi vuonna
Jack Miller jatkaa Moto GP:ssä