Kolmas MotoGP-joukkue, joka paljastaa värinsä ja rideri-kokoonpanonsa kaudelle 2026, on Aprilia Racing. Noalessa toimiva valmistaja lähtee uuteen vuoteen vakautta, pitäen riveissään Jorge Martín Almoguera ja Marco Bezzecchi rideri-parinaan.
Tallin jatkuvuuden ja samanlaisen kauniin värityksen myötä vuodelle 2026 Aprilia pyrkii rakentamaan menestystään ja haastamaan johdon jatkuvasti ruudun eturivissä.
📸 Ensimmäinen katsaus 850cc MotoGP-prototyyppeihin Misanossa! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM ja Yamaha olivat kaikki radalla testaamassa tulevia 2027-mallejaan, kun MotoGP:n uuden aikakauden kehitys jatkuu. Myös radalla nähtiin:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi ajamassa Aprilia RSV4:llä🏍️ 🇬🇧 Jonathan Rea ajamassa Honda CBR Superbikea...
Jaa:
VR46 kuosi 2026
Maailmanmestari ei käytä numeroa 1