Så, nogle info/rygter vi har samlet efter det #honda Officielt bekræftet at #marcmarquez ville ikke køre med deres #motogp team i 2024...
Marc burde gå til Gresini, men ingen af hans mekanikere eller teammedlemmer bør gå med ham næste år. (Ifølge Honda-aftalen)
I Spanien siger de, at det vil være en overgang på kun et år for Marc for at prøve at vinde løb på en #ducati så ville de hente/købe #gresiniracing team - Marc sammen med Estrella Galicia, Allianz og måske Red Bull, og de kunne også have en lille sponsorat fra Repsol også næste år.. så i 2025, når de har holdet i deres hænder, vil de have KTM-cykler omdøbt til MV Agusta med hans nuværende (Honda) teammedarbejdere... for at prøve at vinde på 3 forskellige mærker (noget som indtil nu ingen har formået).
Davide Brivio tilbød tilsyneladende sig selv til Honda som teamchef og foreslog Oliveira som erstatning for Marc, men det vil sandsynligvis ikke ske, Honda vil gerne skrive kontrakt med Viñales, men det vil også sandsynligvis ikke ske... mest sandsynligt vil Zarco, som har en kontrakt med HRC, tage Marcs plads, og Lecuona eller Di Giannantonio vil gå til LCR.

Seneste

Se alle

Marc Secures Ducati seat to 2028

Læs mere

Bagnia signs with Aprilia

Læs mere

Acosta signs with Ducati

Læs mere

The test of next generation MotoGp bikes.

Testen af næste generation MotoGP-motorcykler.

📸 Første kig på 850cc MotoGP-prototyperne i Misano! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM og Yamaha var alle på banen for at teste deres fremtidige 2027-maskiner, mens udviklingen af MotoGP's nye æra fortsætter. Også set på banen:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi kører Aprilia...

Læs mere