Marc Marquez har bekræftet, at han ikke vil blive sponsoreret af Red Bull i 2025, men heller ikke af Monster Energy.
De aftalte vilkår mellem Marquez, Monster og Ducati er, at kørerens dragt, motorcykel og muligvis kasket og hjelm vil bære Monster-mærkningen i henhold til holdets krav, men han vil IKKE have nogen personlig energidrik-sponsor.
📸 Red Bull

- af Ki Cedergren
Marc og Red Bull går hver til sit!
- af Ki Cedergren





Del:
Marc og Red Bull går hver til sit!
Marc og Red Bull går hver til sit!