Den sidste Grand Prix i sæsonen vil være i Barcelona den 17. november.

Beslutningen er truffet, og den officielle meddelelse afventes. Montmeló-banen vandt afstemningen mod Losail-banen i Qatar.

Beslutningen er truffet: den sidste Grand Prix i sæsonen vil blive afholdt i Barcelona, på Montmeló-banen. Datoen er den, der oprindeligt var planlagt til mesterskabets finale, weekenden den 17. november.

Som vi skrev i går, var der to baner tilbage i afstemningen. At køre løb i Qatar, på Losail-banen, var en reel mulighed, faktisk den mest sandsynlige på et tidspunkt. Men natten over ændrede tingene sig, og Barcelona blev destinationen for den sidste runde.

En officiel meddelelse forventes snart, som vil præcisere, om Moto2 og Moto3 også vil køre, og fastlægge datoen for MotoGP-testningen.

#motogp #race #catalangp #finalround #malaysiangp #jorgemartin #peccobagnaia #marcmarqiez #eneabastianini

Seneste

Se alle

Marc Secures Ducati seat to 2028

Læs mere

Bagnia signs with Aprilia

Læs mere

Acosta signs with Ducati

Læs mere

The test of next generation MotoGp bikes.

Testen af næste generation MotoGP-motorcykler.

📸 Første kig på 850cc MotoGP-prototyperne i Misano! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM og Yamaha var alle på banen for at teste deres fremtidige 2027-maskiner, mens udviklingen af MotoGP's nye æra fortsætter. Også set på banen:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi kører Aprilia...

Læs mere