Sindssygt glad for at blive hvor jeg er med Pramac Racing og Monster Energy Yamaha MotoGP for 2026 🤘 Det har været utroligt at være tilbage med holdet i år. Nu fortsætter vi med kSætter næsen i sporet, fortsætter med at bygge op og arbejde for at indhente det forsømte. Sætter pris på troen fra alle involverede, det føles godt at have det på plads. Lad os komme i gang denne weekend i Barcelona

//Jack Miller

Seneste

Se alle

Marc Secures Ducati seat to 2028

Læs mere

Bagnia signs with Aprilia

Læs mere

Acosta signs with Ducati

Læs mere

The test of next generation MotoGp bikes.

Testen af næste generation MotoGP-motorcykler.

📸 Første kig på 850cc MotoGP-prototyperne i Misano! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM og Yamaha var alle på banen for at teste deres fremtidige 2027-maskiner, mens udviklingen af MotoGP's nye æra fortsætter. Også set på banen:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi kører Aprilia...

Læs mere