Alex Marquez har underskrevet med Gresini Ducati. Digi har også genunderskrevet med teamet for 2023-sæsonen og fuldender dermed den to kørers opstilling for Gresini.
Alex Marquez: “Jeg er virkelig glad for at kunne annoncere, at jeg bliver en del af Team Gresini MotoGP, og jeg er også meget spændt på at starte dette nye eventyr: det var afgørende for mig at skifte for at genvinde den samme type motivation, som jeg havde, da jeg først blev kører i denne klasse.
Dette var den bedste mulighed for mig, med et team, der hjalp med at skrive historien om dette mesterskab. Jeg vil gerne takke Nadia, Carlo og hele GR-personalet for at tro på mig. Jeg har stadig en halv sæson tilbage til at gøre mit bedste, før jeg starter 2023 med topmotivation.”

Seneste

Se alle

Marc Secures Ducati seat to 2028

Læs mere

Bagnia signs with Aprilia

Læs mere

Acosta signs with Ducati

Læs mere

The test of next generation MotoGp bikes.

Testen af næste generation MotoGP-motorcykler.

📸 Første kig på 850cc MotoGP-prototyperne i Misano! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM og Yamaha var alle på banen for at teste deres fremtidige 2027-maskiner, mens udviklingen af MotoGP's nye æra fortsætter. Også set på banen:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi kører Aprilia...

Læs mere