Fra 2025 vil kørere kunne modtage racetelefonbeskeder direkte fra løbsdirektøren, hvilket forbedrer sikkerheden på banen. 

Systemet vil udvikle sig yderligere og muliggøre tovejskommunikation inden 2026, med fremtidige planer om team-til-kører radio som i F1.

Kørere som Maverick Viñales og Fabio Quartararo har allerede testet den og fremhævet sikkerhedsfordelene.

Kan denne teknologi ændre den måde, vi oplever MotoGP på?

#MotoGP

Seneste

Se alle

Marc Secures Ducati seat to 2028

Læs mere

Bagnia signs with Aprilia

Læs mere

Acosta signs with Ducati

Læs mere

The test of next generation MotoGp bikes.

Testen af næste generation MotoGP-motorcykler.

📸 Første kig på 850cc MotoGP-prototyperne i Misano! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM og Yamaha var alle på banen for at teste deres fremtidige 2027-maskiner, mens udviklingen af MotoGP's nye æra fortsætter. Også set på banen:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi kører Aprilia...

Læs mere