En massiv utskifting i MotoGP-paddocken!
Aprilia Racing har offisielt kunngjort et flerårig samarbeid med Monster Energy, og sikret den globale energidrikkgiganten som sin hovedsponsor.
Denne storslåtte kommersielle avtalen markerer et stort steg fremover for Noale-fabrikkens program i toppklassen.
Monster Energy har en enorm tilstedeværelse i paddocken. Hvordan tror du dette store hovedsamarbeidet vil forvandle Aprilias mesterskapsjakt de neste sesongene? 👇
#thebikersblog #racing60 #ItalianGP
#motogp

- av Ki Cedergren
Ny partner for Aprilia!
- av Ki Cedergren





Del:
Cal er tilbake!
Iker erstatter Alex