Marc Marquez har bekreftet at han ikke vil bli sponset av Red Bull i 2025, men han vil heller ikke bli sponset av Monster Energy.
De avtalte vilkårene mellom Marquez, Monster og Ducati er at Riders-drakten, motorsykkelen og muligens caps og hjelm vil bære Monster-merket i henhold til lagets krav, men han vil IKKE ha noen personlig energidrikk-sponsing.
📸 Red Bull

- av Ki Cedergren
Marc og Red Bull går hver til sitt!
- av Ki Cedergren





Del:
Marc og Red Bull går hver til sitt!
Marc og Red Bull går hver til sitt!