Det siste Grand Prix-løpet for sesongen vil være i Barcelona 17. november.

Beslutningen er tatt og den offisielle kunngjøringen ventes. Montmeló-banen vant avstemningen mot Losail-banen i Qatar.

Beslutningen er tatt: det siste Grand Prix-løpet for sesongen vil bli holdt i Barcelona, på Montmeló-banen. Datoen er den som opprinnelig var planlagt for mesterskapsfinalen, helgen 17. november.

Som vi skrev i går, var det to baner igjen på listen. Å kjøre løp i Qatar, på Losail-banen, var en reell mulighet, faktisk den mest sannsynlige på et tidspunkt. Over natten endret imidlertid situasjonen seg, og Barcelona ble destinasjonen for den siste runden.

En offisiell kunngjøring forventes snart, som vil klargjøre om Moto2 og Moto3 også vil kjøre, og finne ut datoen for MotoGP-testingen.

#motogp #race #catalangp #finalround #malaysiangp #jorgemartin #peccobagnaia #marcmarqiez #eneabastianini

Nyeste

Se alle

Marc Secures Ducati seat to 2028

Les mer

Bagnia signs with Aprilia

Les mer

Acosta signs with Ducati

Les mer

The test of next generation MotoGp bikes.

Testen av neste generasjons MotoGP-sykler.

📸 Første titt på 850cc MotoGP-prototypene på Misano! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM og Yamaha var alle på banen og testet sine fremtidige 2027-maskiner mens utviklingen for MotoGPs nye æra fortsetter. Også observert på banen:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi kjører Aprilia RSV4🏍️...

Les mer