I går kveld presenterte LIQUI MOLY Husqvarna Intact GP Team sine farger for 2023-sesongen, og kjører med Husqvarna-merket.

I tillegg ble MotoE World Cup-tittelen sikret av Dominique Aegerter, samt tittelen som Europamester i Moto2 av Lukas Tulovic, også feiret.

For den kommende sesongen vil Husqvarna Intact GP Team ha Darryn Binder og Tulovic i sitt Moto2-team. I Moto3-teamet vil Ayumu Sasaki og Colin Viejer kjøre.

Nyeste

Se alle

Marc Secures Ducati seat to 2028

Les mer

Bagnia signs with Aprilia

Les mer

Acosta signs with Ducati

Les mer

The test of next generation MotoGp bikes.

Testen av neste generasjons MotoGP-sykler.

📸 Første titt på 850cc MotoGP-prototypene på Misano! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM og Yamaha var alle på banen og testet sine fremtidige 2027-maskiner mens utviklingen for MotoGPs nye æra fortsetter. Også observert på banen:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi kjører Aprilia RSV4🏍️...

Les mer