GASGAS har alltid vært ivrige etter å gi gass for moro skyld, men nå føles gasshåndtaket annerledes, farten raskere og innsatsen høyere.
Fra 2023 vil Spanias ikoniske motorsykkelmerke delta i MotoGP for første gang i en avtale som gjør at Tech3 Fabrikklag blir helt dyp rød.

Det anerkjente, seiersvante laget vil bli utstyrt med GASGAS MotoGP-teknologi og vil overlate maskineriet til Pol Espargaro og Augusto Fernandez.

Nyeste

Se alle

Marc Secures Ducati seat to 2028

Les mer

Bagnia signs with Aprilia

Les mer

Acosta signs with Ducati

Les mer

The test of next generation MotoGp bikes.

Testen av neste generasjons MotoGP-sykler.

📸 Første titt på 850cc MotoGP-prototypene på Misano! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM og Yamaha var alle på banen og testet sine fremtidige 2027-maskiner mens utviklingen for MotoGPs nye æra fortsetter. Også observert på banen:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi kjører Aprilia RSV4🏍️...

Les mer