Alex Marquez har signert med Gresini Ducati. Digi har også fornyet kontrakten med teamet for 2023-sesongen og fullfører dermed den to Rider sterke oppstillingen for Gresini.
Alex Marquez: “Jeg er virkelig glad for å kunngjøre at jeg blir med i Team Gresini MotoGP, og jeg er også veldig spent på å starte dette nye eventyret: det var avgjørende for meg å bytte for å gjenvinne den samme typen motivasjon jeg hadde da jeg først ble med i denne klassen.
Dette var det beste valget for meg, med et team som hjalp til med å skrive historien til dette mesterskapet. Jeg vil takke Nadia, Carlo og hele GR-staben for at de trodde på meg. Jeg har fortsatt en halv sesong igjen til å gjøre mitt beste før jeg starter 2023 med topp motivasjon.”

Nyeste

Se alle

Marc Secures Ducati seat to 2028

Les mer

Bagnia signs with Aprilia

Les mer

Acosta signs with Ducati

Les mer

The test of next generation MotoGp bikes.

Testen av neste generasjons MotoGP-sykler.

📸 Første titt på 850cc MotoGP-prototypene på Misano! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM og Yamaha var alle på banen og testet sine fremtidige 2027-maskiner mens utviklingen for MotoGPs nye æra fortsetter. Også observert på banen:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi kjører Aprilia RSV4🏍️...

Les mer