Fra og med 2025 vil Riders kunne motta løpsradio direkte fra løpsdirektøren, noe som forbedrer sikkerheten på banen.
Systemet vil utvikle seg videre, og tillate toveis kommunikasjon innen 2026, med fremtidige planer om team-til-Riders radio som i F1.
Riders som Maverick Viñales og Fabio Quartararo har allerede testet den, og fremhevet sikkerhetsfordelene.
Kan denne teknologien endre måten vi opplever MotoGP på?
#MotoGP

- av Ki Cedergren
Store endringer kommer til MotoGP!
- av Ki Cedergren





Del:
Nakagami blir Hondas nye testfører neste år
Jack Miller vil fortsette i Moto GP