Fra og med 2025 vil Riders kunne motta løpsradio direkte fra løpsdirektøren, noe som forbedrer sikkerheten på banen. 

Systemet vil utvikle seg videre, og tillate toveis kommunikasjon innen 2026, med fremtidige planer om team-til-Riders radio som i F1.

Riders som Maverick Viñales og Fabio Quartararo har allerede testet den, og fremhevet sikkerhetsfordelene.

Kan denne teknologien endre måten vi opplever MotoGP på?

#MotoGP

Nyeste

Se alle

Marc Secures Ducati seat to 2028

Les mer

Bagnia signs with Aprilia

Les mer

Acosta signs with Ducati

Les mer

The test of next generation MotoGp bikes.

Testen av neste generasjons MotoGP-sykler.

📸 Første titt på 850cc MotoGP-prototypene på Misano! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM og Yamaha var alle på banen og testet sine fremtidige 2027-maskiner mens utviklingen for MotoGPs nye æra fortsetter. Også observert på banen:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi kjører Aprilia RSV4🏍️...

Les mer