VR46 MotoGP-laget har kunngjort at både Bezzecchi og Marini blir værende i teamet for 2024

Marini, som ble med i Moto2™-laget i 2018, knytter de viktigste øyeblikkene i sin idrettskarriere til denne gruppen. Hans første pallplassering kom under Tysklands GP i 2018; samme år ble han nummer to i verdensmesterskapet i mellomklassen.

For øyeblikket sjuende i totalstillingen (125 poeng), er Marini blant de mest solide Riders i MotoGP™. Stadig blant topp 10, har italieneren sikret en søndagsløps P2 under Americas GP, samt en P3 i Argentina GP Tissot Sprint. Nummer 10 og Marco Bezzecchi gjør seg klare for sin tredje sesong på rad sammen, iført VR46-fargene i toppklassen.

 

Nyeste

Se alle

Marc Secures Ducati seat to 2028

Les mer

Bagnia signs with Aprilia

Les mer

Acosta signs with Ducati

Les mer

The test of next generation MotoGp bikes.

Testen av neste generasjons MotoGP-sykler.

📸 Første titt på 850cc MotoGP-prototypene på Misano! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM og Yamaha var alle på banen og testet sine fremtidige 2027-maskiner mens utviklingen for MotoGPs nye æra fortsetter. Også observert på banen:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi kjører Aprilia RSV4🏍️...

Les mer