Det tredje MotoGP-laget som avduker sine farger og Rider-oppstilling for 2026-sesongen er Aprilia Racing. Den Noale-baserte produsenten går inn i det nye året med stabilitet, og beholder Jorge Martín Almoguera og Marco Bezzecchi som deres Rider-par.
Med kontinuitet i garasjen og en lignende vakker drakt for 2026, vil Aprilia sikte på å bygge videre på sin framdrift og utfordre jevnlig i front av startfeltet.

Nyeste

Se alle

Marc Secures Ducati seat to 2028

Les mer

Bagnia signs with Aprilia

Les mer

Acosta signs with Ducati

Les mer

The test of next generation MotoGp bikes.

Testen av neste generasjons MotoGP-sykler.

📸 Første titt på 850cc MotoGP-prototypene på Misano! 👀🔥 Aprilia, Honda, KTM og Yamaha var alle på banen og testet sine fremtidige 2027-maskiner mens utviklingen for MotoGPs nye æra fortsetter. Også observert på banen:🏍️ 🇮🇹 Max Biaggi kjører Aprilia RSV4🏍️...

Les mer